Pagina's

woensdag 18 juni 2014

Tape It


Eindelijk weer een blogpost van mij ;)

Ik ben de afgelopen dagen druk geweest met een workshop en het maken van swaps voor het Stampin' Up! regional event in Houten (maar daarover straks meer....)

Nog even geduld en dan komt de nieuwe catalogus uit!
Hij is zoooo gaaf :))
Als demonstratrices mochten wij een aantal producten alvast pre-orderen, zo ook dit leuke papierblokje en de nieuwe 2014-2016 In Color kleuren.

Gebruikte materialen:
Stempelset: Tape It - Sentimenten
Pons: Word Window
Designerpapier: Moonlight
Kleuren: Basic Grey - Hello Honey - Lost Lagoon - Whisper White

Tja Houten...wat was dat een belevenis zeg, mijn 1e SU-event!
Jullie hebben deze foto vast al ergens voorbij zien komen :) Een supergezellige dag met 160 mede-demonstratrices.


Geïnspireerd door bovenstaand kaartje had ik deze swapjes gemaakt....


Tot slot nog de Weekly Deals van deze week....


'n Fijne dag!
groetjes, Wilma

6 opmerkingen:

Durvina zei

Wat een gave kaartjes, en het papier is ook erg mooi ;)
Die tape it is ook echt heel leuk!

liefs, Durvina

Durvina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Je@net zei

Wat een super leuke serie kaarten, Wilma!

Anita zei

Bedankt voor de gave workshop. Wat ging de tijd toch snel of zaten we weer te veel te kletsen? We hebben deze kaart gemaakt en wat is-ie leuk. De andere kaarten waren ook top. Een geslaagde workshop!
Liefs, Anita

Anita zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
nicolet zei

Dit kaartje vind ik ook supergaaf Wilma!
Groetjes Nicolet